Besattheten McCaffery n?

yaya2017

Besattheten McCaffery n?

Postby yaya2017 Mon Sep 11, 2017 2:23 am

Na een speculatieprijs van een zomer (en een handvol uitrustingskrediet op Bella Hadid), kondigde Nike officieel aan dat het in augustus met Off-White's Virgil Abloh samenwerkte. Hun samenwerking gaat veel verder dan het remixen van sommige sneakers. (Alhoewel niet bang zijn voor je Adidas Superstar Dam Svart buurthypostast: er zijn nog steeds veel kicks aan de cop.) In deze collectie worden 10 zinale Nike, Inc.-silhouetten weergegeven, waaronder de Air Jordan 1, Air Max 90, Air Force 1 , Converse Nike Air Max 90 Mens Chuck Taylor, onder andere, door de lens van Abloh gereimineerd, werd door twee ontwerperen voor het publiek voorgesteld door de ontwerper zelf: een in New York en een in Londen. (Mocht u geen conferentie kunnen bijwonen, kunt u uw vragen eigenlijk naar Abloh-nee serieus typen: Er is een nummer op de website van Nike.) De ervaring heet Nike Off-Campus en, zoals de collegiale titel aangeeft, zal een reeks "lessen" zijn die door vrienden en medewerkers van de Off-White-ontwerper worden onderwezen, zoals Spike Lee, Shayne Oliver, Heron Preston, enzovoort. Net als Virgil Abloh opent op 9 september zijn voorbestelling in bepaalde steden. , terwijl Adidas NMD Dámské de volledige 'Ten' collectie naar verwachting wereldwijd in november zal dalen. De capsule is verdeeld in twee groepen: eerst is er 'REVEALING', die breekt en dan weer iconische Nike vormen op een manier die draaglijk maar duidelijk Off-White is; dan is er "GHOSTING", die doorzichtige materialen Nike Air Max Zero Womens in deze silhouetten bevat om hen bijna ethereel te laten zien. "In een gebaar wilde ik onderstrepen hoe het ontwerpsysteem en de fabricage van Nike zo perfect zijn," zegt Abloh in een verklaring. "Door deze schoenen te combineren met ontwerp dat hun handgemaakte kwaliteit versterkt, versterkt we het menselijke element en breidt de emotionele verbinding van deze 10 iconen uit."

De samenwerking kwam over tien maanden samen, waardoor dit design partnership een met de snelste ommekeer in de geschiedenis van het bedrijf maakt. Maar op een Nike Air Max Tavas Mujer persconferentie in New York die de Off-Campus programmering afschakelde, vertelde Abloh dat het publiek zich verzamelde dat hij tot de laatste minuut probeerde veranderingen aan te brengen in de collectie. 'Ik dacht aan de kinderen op de Hypebeast-opmerkingen, alsof,' Zijn carrière slaat hem van de rand af, 'schoof hij.' Ik heb letterlijk drie dagen geleden geprobeerd schoenen te veranderen .... Dat is een andere kogel die ik met jonge ontwerpers wil communiceren: Omdat niets toch perfect gaat, doe Nike Air Max 90 Dámské Růžové het dan op de volgende. Herhalen. Er zijn geen verkeerde antwoorden in het ontwerp. "Het is ook de eerste keer dat drie verschillende merken van de Nike, Inc.-paraplu, de naamgenoot Jordani? en Converse, allemaal in één verzameling worden gevouwen, aldus Andy Caine, vice president van Nike Schoenenontwerp, die Abloh bij de conferentie heeft aangesloten. Van alle sneakers in de lijn vertelde de Off-White ontwerper het Nike Air Max Classic BWpubliek dat voor een persconferentie was samengesteld dat "de Chuck Taylor de schoen was die het meeste e-mails nodig had." Bij Off -Campus, Abloh legde uit hoe dit project op een manier was "carrière zelfmoord": "Sneakers betekenen zoveel voor zo veel verschillende mensen; ontwerpers hebben zo'n zinvolle smaak, met name nu - iedereen die een knop of commentaar kan vinden is een criticus, "legde hij uit." Mijn ontwerpcarriere zou kunnen beginnen en eindigen met dit project. "Volgens Abloh was de genesis van The Ten eigenlijk de Jordani? sneaker: "Ik heb net een na?eve vraag gesteld: ik snap het, het is een Air Jordan-maar waar is de airbag?" herinnerde hij.

Dus pakte ik een X-acto mes en stak de zool. 'Vanaf daar begon hij elementen van zijn' gereedschapskit 'te integreren: zip-banden, illustratieve tekst, aanhalingstekens ...Nike Air Max Tavas Womens al deze visuele signifiers Abloh gebruikt als middel om een nieuwe manier 'communiceren in Nike Roshe Run Mujer Negras onze post-Amerikaanse kleding, super-ironische' samenleving '. Het is een beetje dichter bij Céline. Dat is het doel in het leven. Céline is alles. "Terwijl de New York Fashion Week als geheel de stijldekking van de week domineerde, was het atletische sneakerveld grotendeels geregeld door één collectie: Virgil Abloh's Off-White x Nike" The Ten "-samenwerking, die inclusief deconstructie wordt de klassieke Nike- en Air Jordan-retro sneakers gebruikt. De reeks heeft deze week voor een tweede daling in november gezien en kan nu worden gevonden op de secundaire markt voor opgeblazen prijzen. Er zijn ook opvallende druppels onder andere Karl Lagerfeld x Vans, nieuwe Adidas NMD-look, Supreme's eerste sneaker-samenwerking van herfst / winter '17Nike Air Max 90 Mujer Rosas en meer. Het bovenste gedeelte is een textuurmateriaal, genaamd BattleKnit, aangezien het een geweven weef bevat die de diepte in het ontwerp Nike Air Max 2017 Hombre voegt, terwijl de kussingseenheid BattleMax heet en functies compartimenten van Visibile Zoom Air. Een agressieve hielteller is het enige externe stukje op de bovenkant, dus het is duidelijk dat de ontwerper Jason Petrie super minimal was voor de LeBron 15 schoenen, de nintendo h LeBron handtekening schoen hij is helmed (niet te vergeten de Lage, Soldaat, en andere iterations) .James heeft een verschil gedragen

Return to “Action/Adventure/Roleplaying Videos”